Zásady zpracování osobních údajů

1.
Základní ustanovení

  • I. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je Ústav pro archeologii a dokumentaci památek, z. ú. (IČ: 09581634) se sídlem č.p. 72, 507 82 Pecka (dále jen: "správce").
  • II. Kontaktní údaje správce jsou:
    • adresa: č.p. 72, 507 82 Pecka
    • e-mail: novak@uadp.cz
    • telefon: +420 608 212 881.
  • III. Osobním údajem se ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/6792016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR") rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě
  • 2.
    Zdroje a účel zpracování osobních údajů

    • I. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
    • II. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
    • III. Správce zpracovává osobní údaje na základě zákonného důvodu, či oprávněného zájmu, jehož cílem je plnění smlouvy.
    • IV. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
      • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
      • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
      • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
    • V. Účelem zpracování osobních údajů je
      • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
      • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

    3.
    Doba uchovávání údajů

    • I. Správce uchovává osobní údaje:
      • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů
      • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle dvou let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    • II. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže

    4.
    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    • I. Příjemci osobních údajů jsou osoby: Archeologický ústav AV ČR Praha, účetní a dodavatelé: 
      • podílející se na dodání služeb na základě smlouvy,
      • zajišťující služby provozování e-shopu (webové prezentace) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu (webové prezentace).
    • II. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

    5.
    Vaše práva

    • I. Za podmínek stanovených v GDPR máte
      • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
      • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
      • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
      • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
      • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
      • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
    • II. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

    6.
    Podmínky zabezpečení osobních údajů

    • I. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
    • II. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
    • III. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

    7.

    Závěrečná ustanovení

    • I. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    • II. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. 
    • III. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 4. 2022.